Ostujuhend

TELLIMUSE VORMISTAMINE

  • Valige endale sobiv toode.
  • Valige toote suurus ning kogus ja vajutage nuppu “Lisa ostukorvi”.
  • Liikudes ostukorvi peale näete ostukorvis olevaid tooteid.
  • Ostukorvis olevaid tooteid saate vajadusel muuta või eemaldada.
  • Kui ostukorvis on üks toode valige „Vormista ost“ Kui ostukorvis on rohkem tooted vali „Vaata kõiki“ ja „Vormista ost“

Järgnevalt annab veebipood Teile võimalused:

  1. lihtsalt sisestada kauba kohaletoimetamiseks vajalikud andmed (aadress ja kontaktandmed)
  2. logida sisse või registreeruda kliendiks, küsides Teie rekvisiite. Püsikliendiks registreerumine ei ole ostmiseks kohustuslik, küll aga annab see mitmeid lisavõimalusi: mugav ja kiire tellimuse esitamine (infoväljad on Sinu eest juba täidetud), tellimuse ajaloo jälgimine, klientidele mõeldud sooduskampaaniad jne.
  • Seejärel palutakse Teil valida sobiv kohaletoimetamise viis. Olenevalt valitud kohaletoimetamise viisist võib ostukorv küsida lisainfot toote kohaletoimetamise sihtkoha täpsustamiseks.
  • Järgnevalt tuleb Teil valida sobiv makseviis. Valida saab pangalingi- ja krediitkaardiga tasumise vahel.
  • Peale ostu eest tasumist saadetakse Teile tellimuse kinnitus ja arve e-mailile.

TARNEVIISID

Tellimuse kohaletoimetamise tähtaeg on 7 tööpäeva arvestades e-poe veebilehel tellimuse esitamisest, kui tarneviisi juures ei ole märgitud teisiti.

Tellimust vormistades on Teil võimalik valida nelja erineva kohaletoimetamise viisi vahel:

  1. Itella SmartPost (lisandub 3,20 EUR)
    Tellimus jõuab valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul alates postitamisest. Kui kaup on jõudnud pakiautomaati, saate SMS-i, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi. Sisestades koodi avaneb pakiautomaadi uks ning saate paki kätte.
    Palun säilitage SMS teade kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni — kauba tagastamisel saate kasutada sama SMS koodi. Toodet hoitakse Itella SmartPost pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Te ei lähe tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse toode Unifashion OÜ-le tagasi.
  2. Omniva pakiautomaat (lisandub 3,20 EUR).
    Tellimus jõuab valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul alates postitamisest. Kui kaup on jõudnud pakiautomaati, saate SMS-i, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi. Sisestades koodi avaneb pakiautomaadi uks ning saate paki kätte.
    Palun säilitage SMS teade kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni — kauba tagastamisel saate kasutada sama SMS koodi. Toodet hoitakse Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Te ei lähe tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse toode Unifashion OÜ-le tagasi.
  3. Omniva postkontor (lisandub 4,80 EUR)
    Tellimuse saad postkontorist kätte keskmiselt 3 tööpäeva jooksul peale saadetise postitamist.
    Kui kaup on jõudnud postkontorisse, saadetakse Teile postkasti kiri infoga, millisest postkontorist tooted kätte saate.
  4. Koolist (tasuta!) - NB! Aja täpsustame kooliga ja teavitame Teid!
  5. Tulen ise järgi (tasuta!)
  6. Tellimusele saab tasuta järgi tulla meie kontorisse aadressil Madara 25-316, Tallinn kokkuleppel, helistades +372 514 7204 või kirjutades e-mailile swiiter@unifashion.ee. Sissepääs asub hoone Madara tänava poolses küljes. Sisenemiseks vajutage ukse kõrval oleval fonolukul nuppu 3 "Unifashion OÜ". Kontor asub kolmandal korrusel - trepihalli uksest sisse ja kohe vasakut kätt.

Kuidas tooteid välismaale tellida?

Kaupade Eesti Vabariigist väljapoole tellimiseks kirjutage meile meiliaadressil swiiter@unifashion.ee